11 вер. 2009 р.

Нові скарби

Як і обіцяв, покажу, що я прикупив за останні тижні. Історія починається з того, що я захотів зробити Королівського тигра, побачивши цю модель. Почав ходити по різним магазинам, але довго не міг нічого знайти. Врешті-решт знайшов, але дещо інший варіант — з цимеритом, чому я сильно радію. Ось цей набір:


Але поки я його шукав, то рученята не могли втриматися і я понакупляв різних інших речей. Так як я прагну зробити всі варіанти Panzerkampfwagen-ів в 1:72, то придбав таке японської марки Хасеґава:


Також і Пантеру:


Для можливих маленьких діорам додав в колекцію чувачків:


Далі морське. По-перше, цей кораблик із складною долею:


А на цей човник мене надихнула гра Silent Hunter 3, в якій я багато на таких плавав:


Ну і наостаннє дещо новеньке, у сенсі масштабу. Купив свій перший набір в 1:35, та ще й української марки, щоб подивитися, як воно буде. Щодо цієї моделі з’явилася ідея: купити „нормальний“ Панцер І і розташувати їх поруч в діорамці, чи щось таке. Цікаво буде зібрати подібні моделі, але різних виробників; куплю мабуть драконівського. Можливо на фото не одразу видно, але це Kleiner Panzerbefehlswagen 1KLA:



Ліворуч повний поновлений перелік мого запасу.

Немає коментарів: