29 серп. 2009 р.

Напівзібраний Су-47

Проект просувається. Наразі я склеїв половинки фюзеляжу, попередньо вклавши в них передні крильця, приклеїв крила і люки шасі. Після того, як я приліпив ніс, то зрозумів, що лінія з’єднання дуже потворна і вирішив її прибрати; це додало шліфувальну роботу шкуркою. На тлі непоганого результату цієї діяльності я вирішив, що залишити негарні лінії збігу половинок фюзеляжу між носом і кабіною було б негарно і прибрав їх теж. Перш ніж чіпляти задні крильця я пофарбую білим задні антени; тому майже все позаду запліплено стрічкою:



Ну а наступна світлина демонструє загальну картину. Так літак буде „летіти“ коли я його закінчу, тому я і заклеїв люки шасі. Підставка не з цього набору. Для з’єднання з літаком довелося зробити в доволі товстій пластмасі нижньої сторони акуратний отвір, який вийшов дійсно непогано. Зверніть увагу на передні крильця: вони вже пофарбовані і різниця між їх поверхньою і рештою досить суттєва (на користь фарби, звісно). Фарба змішана за інструкцією, тобто чорний і синій колір у відношенні 8:2.



Наступними кроками будуть маскування навколо носа і його фарбування в білий колір, фарбування сопел, окреме фарбування вертикального оперіння, його склеювання і загальне фарбування.

Немає коментарів: