3 серп. 2009 р.

Кабінка для фарбування

Нарешті, після довгих зборів, планувань-креслень і боротьби з лінню я зробив кабінку для фарбування. Мушу сказати, що я дуже задоволений тим, як вона вийшла:


Кабінку названо Отто-15, чому саме так пояснювати довго і нудно, може іншим разом. Основний матеріал — фанера, з’єднана куточками з цупкого картону-деревини. Посередині, де видно додаткові накладені смуги фанери, уся кабінка рознімається на дві половинки для легкого перевезення в авто. До речі, вона досить велика і для порівняння я помістив туди ІСМ-івську стандартну коробочку моделі масштабом 1:72. Розміри кабінки: 610х500х610 (шир х глиб х вис).


Посередині „даху“ я приліпив освітлення, а позаду нього видніється труба вбудованої в дах витяжки. Щодо її роботи у мене невеликі сумніви: фарбувати в кабіні я ще не пробував, а випробування з димом показали, що потік повітря безпосередньо під трубою досить сильний, а навколо — не дуже. Якщо направляти аерограф посередині то, думаю, все буде більш-менш. Ідеально було б встановити набагато потужніший вентилятор, але це вже на майбутнє.


Відтепер я зможу продовжити роботу, бо всі проекти, зокрема сушки, призупинилися на фарбуванні.

2 коментарі:

Mavisson сказав...

а ви робите кабінки на замовлення?:)

Савеленко сказав...

Ні, це елітний екслюзив! :D