Декілька днів тому я зробив важливу роботу: склеїв половинки корпусу. Як я і думав, вони не дуже добре збігаються, але могло б бути і гірше. Після певної обробки напилком і шкуркою вийшло досить непогано, хоч позаду в кутках і особливо попереду між передньою панеллю і рештою утворилися значні шпарини. Я замастив їх пастою марки Vallejo і все виглядає непогано. Цікаво, як воно буде, коли я нанесу на зовнішню поверхню корпусу ґрунтовку?..
А потім я почав роботу, від якої я очікував багато мороки і проблем. Натомість зліпити до купи гусениці виявилося простіше і швидше ніж я думав. Робота проходила приємно, маленькі і великі сегменти прикольно лягали на колеса і тулилися один до одного... На жаль, модель не дуже точна і іноді доводилося трооошечки закрити 1-2 місце половинкою сегменту, але зрештою все вийшло досить непогано:
Ці частини я зібрав повністю і фарбуватиму їх теж повністю, але окремо від корпусу. План дій такий: спочатку пофарбувати все в чорне, колеса, гусениці, внутрішні поверхні, а потім „відновити“ колір колес і може трохи задньої площини до загального кольору машини (сіро-чорного); після цього пофарбувати власне гусениці, можливо пензликом.
На виливках залишилося вже мало деталей: двері, кулеметики, інструменти, ліхтарі, гак і чувачки (яких я не буду використовувати, бо вони негарні). Перед ґрунтуванням-фарбуванням та рештою я спробую ще відновити нюти на корпусі.
29 вер. 2009 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
2 коментарі:
Просувається.:)Але в мене є сумніви щодо фарбування коліс, я б спочатку їх пофарбував, а потім уже гусінь.... і тільки потім ліпив.
Пофарбувати колеса буде не проблема — я ж бо використовую аерограф, а ним можна дуже точно зафарбувати де треба. Окрім того, гусениці приклеєні до колес, так що фарбувати їх спочатку, а потім клеїти було б проблематично.
Дописати коментар