22 бер. 2014 р.

Miniart: зроблено в ... ?

Українська фірма Miniart досягнула чималого успіху в світі моделювання. Можна сказати, що ця марка стала візитною карткою, передовим українським виробником. Мене турбує доля фірми у зв’язку з окупацією Криму — що далі? Мабуть шанувальники марки по всьому світу ще не усвідомлюють хисткість становища. Зрозуміло, що ніяким суб’єктом міжнародної торгівлі „республіка“ не буде. Більш вірогідним варіантом є мабуть „Made in Russia“, сумно. Ще сумніша можливість — припинення існування, через різні негаразди які будуть відбуватися в новій „омріяній“ багатьма кримчанами ситуації.

Десь всередині я запитую себе, як ставляться до цього питання власне люди, які стоять за фірмою. Може для них „Made in Ukraine“ це завжди було такою собі формальністю і вони теж „мріяли“? А може навпаки і вони теж хвилюються за майбутнє. В будь-якому випадку, я вирішив, принаймні тимчасово, вважати мініартівські набори раритетними. У мене в запасі дещо лежить, але мабуть варто наступного разу в крамниці придивитися що у них є. Також, нещодавно в іншій крамниці бачив (паперовий) каталог на 2013 рік. Він коштував копійки, але я його тоді не взяв. Мабуть куплю, на пам’ять: хто зна, може це був останній каталог. Точно можна сказати: останній в поточному стані фірми Miniart...

Немає коментарів: