7 лист. 2009 р.

І знову коробки

Мої запаси моделей ростуть дуже непропорційно швидкості їх виконання... Але мати запаси теж приємно, так що покажу, що я придбав за останній місяць-два.

По-перше багато „драконів“. В одному з веб-магазинів була 50-відсоткова знижка на дракона, тому я придбав у них наступні коробочки, деякі з них на SMC2009 про який вже писав і де стояв цей магазин „особисто“:





Також на тому заході я купив „Пуму“ заради ознайомлення з досить відомою вітчизняною маркою Роден. Поки що скажу лише що коробка, інструкція та якість виконання дуже навіть приємні. Побачимо, як буде збиратися. На цю модель є невеличке натхнення: гра Company of Heroes, в якій можна будувати ці важкі бронеавтомобілі.


Як я вже показував, у мене в запасі є командирський танк на базі Pz.Kpfw.І в 1:35 нашої марки MB. Як і планувалося, я придбав звичайний Pz.Kpfw.І, щоб було до пари і для порівняння якості, деталювання і т.д. А купив я досить дешево, та ще й драконівський. Щоправда ця модель вже трошки стара, але на перший погляд щонайменше нормальної якості. Може збудую з ними діорамку...


Далі цікаве, а саме залізнична гармата. Ця тема збуджує мій інтерес вже досить давно і хотілося в майбутньому щось зробити. Отже купив задешево Леопольда в 1:72, хоч раніше і кидав око на 1:35 марки Трумпетер. Але та модель занадто велика і складна, так що поки-що буде ця (теж не маленька: 50 см). Цікаво буде попрацювати з новою для мене, але досить відомою маркою „Гобі бос“:


Ну і наостанок ще два набори в масштабі 1:35. Дісталися вони мені за таких обставин: один з продавців якогось магазину на SMC2009 продавав там деякі власні моделі із свого запасу через катастрофічний брак місця. Уявляю собі скільки у нього лежить!!! В будь-якому випадку, він запропонував мені дві моделі за 15 жевриків і я не відмовився, бо вони цікаві. Хоч ці набори і старі, але за ці гроші я чудово потренуюся в 1:35. Мушу сказати, що я отримав гарне враження від цього масштабу під час візиту на вищеназваний захід, хоча 1:72 мені теж досі дуже подобається. Різноманіття це добре!.. З Опелем навіть йшли окремі траки нашої марки МВ:



1 коментар:

Mavisson сказав...

Нічого собі поповнення!.:))