27 квіт. 2013 р.

Нова майстерня

Давно вже не писав, аж сам злякався, подивившись на дату останнього допису. За минулий час я не завершив нічого, але й не зовсім усе закинув. Головна новина: я знову переїхав і облаштував окрему кімнатку для гобі, яку я називаю майстернею. Мо якось зроблю фото. Увесь запас моделей зараз розподілено по двом полицям, так що вийшло гарно і приємно. Хоча запас вже такий (відносно) великий, що я вирішив його не поповнювати, поки щось не завершу. А між тим вийшло багато гарний речей, хоча нікуди вони не зникнуть...

Одна з подій за останній час, яку я не висвітлив, це чергова виставка-ярмарок з моделювання. Там я вперше побачив готові моделі в масштабі 1:48. Я читав про них в журналах, яле якось не дуже звертав увагу. На виставці я навіть не одразу зрозумів що воно таке, а збагнувши про розмір, мені цей масштаб дуже сподобався! Щось таке середнє між 1:72, який мені до вподоби через певну мініатюрність і звичайним 1:35. Не зважаючи на компактний розмір, в моделях достатньо подробиць і деталей. Коротше кажучи, я вирішив щось придбати, але якось про це забув, особливо зважаючи на рішенець не купляти більше коробок.

Але сьогодні я пішов в модельну крамничку придбати фарбу для поточного проекту (див. інший допис) і пошукати подарунок товаришу. Подарунок я не знайшов, але зупинився біля полиці де лежало багато Тамії в 1:48-му... Вирішив себе трохи розбещити і вибрав Пантеру :). Доречі саме Тамія і почала декілька років тому невеличку моду на 1:48, яку зараз інколи спостерігаємо. Ще цікаво через те, що це мій перший набір цієї відомої марки. Набір дуже приємний і трохи незвичайний, наприклад нижня частина корпусу не пластмасова, а вилита з металу: приємно так, важкенько. Але про це іншим разом, може, навіть, почну цю модель як наступну роботу.


Немає коментарів: